Franz

Alla inlägg under november 2009

Av Franz - 30 november 2009 23:13

Amanda är inte sur, skönt. Fast jag trodde hon skulle vara. Och provet gick bra, synd att jag har ett nytt och supersvårt imorgon. Jag vill inte ha Engelska C längre, inte ens lite. Men jag överlever, och om jag inte gör det så har jag ju endå massa extrakurser i rörlig bild och allt vad det heter.


När köper man biljett till festival, och vad har man med sig? En hink iallafall, det är redan bestämt! Varför planera så långt i förväg? Det är ju typ det jag ser fram emot, snart kommer minut-för-minut schemat med!

Av Franz - 30 november 2009 12:22

Hatar rösten, och ge inte upp mig nu!


Av Franz - 30 november 2009 12:05

Lunchblogg. Video på riktigt nu.

Sofia o Amanda kommer bli assura, lovar. Men det här är inte seriöst!

Och vi vet att vi är tråkiga.


Av Franz - 30 november 2009 08:06

Idag har jag videobloggat, hela morgonen! Varit uppe sen 6 o så. Tyvärr hade jag ingen kamera så det blir svårt att lägga upp, och jag har inte hittat rätt stil än. Men sånt där får ta ett tag tycker jag.


Det regnar i stan idag, eller by kanske man kan kalla det. Och jag börjar inte förräns klockan tio. Ska kanske slå in ett paket och så nu, bussen går ju inte förräns nio. Bäst o passa på! En lektion känns dock ovärt.


Puss hej o så!

Av Franz - 29 november 2009 23:06

Prov imorrn, bajs!

För inte har jag pluggat ordentligt, hoppas det bara är tecken som skulle övas in.

Datum är helt omöjligt, finns ingen regel i det.


Allt jag kan komma ihåg är lfabetet. Hur ser det ut kan ni undra. Jag visar, om vi ses.


Av Franz - 29 november 2009 20:30

Duschandet gick bäst. Ni skulle sett mig där med hinken. Hivade den starkt över huvudet och hällde. Eller nej, glöm det.


Nästan som när man campar. Fast i en lägenehet.

Av Franz - 29 november 2009 18:46

Idag ska jag duscha. jaha, och?


Det är så att man måste bära vatten från köket till badkaret, för att duscha bara sådär är självmord. Vattnet blir ju inte ens varmt, som att bada i isvak. Fast det kan jag ju inte säga egentligen, har aldrig gjort.


Har du varmvatten där du bor?


Av Franz - 29 november 2009 18:14

Linköping suger, bara så ni vet det. Eller så är dom helt otroligt miljövänliga, vem vet? Inget julpynt alls nästan, bara såntdär man får köpa själv i affären. Dessutom är det svårt att hitta, allt är ju bara utspritt.


Fast ni har större affärer, det är ju mysigt! Som Indiska, asastort, och Monki. Fast jag köper aldrig något på Monki, men Indiska och H&M är Allt.


Åt en Chili och Choklad Kladdkaka, hemmagjord stod det, och det kan jag minsann hålla med om. Inget speciellt med kaffet.


På vägen hem fick vi prata engelska, någon skulle till Malmö eller så och kunde inte läsa skyltarna ordentligt. Det förstår jag, om man inte kan svenska är det ju lite svårt ibland.

Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards