Franz

Alla inlägg under december 2009

Av Franz - 31 december 2009 17:55

Jag tänkte också va coolisch o skriva vad som händer 2010...


1. Flytta till Göteborg.

2. Gå på festival

3. Inte gå ner 20 kg

4. Fortsätta vara häftigt töntig

5. Äta en vegetarisk måltid

6. Inte skaffa barn

7. Våga fråga om dejt

8. Inte få halsfluss

9. Hitta en kompis i Göteborg


2, 3 och 5 är la ganska självklara? Vi hoppas på att barnet inte händer och halsflussen är väl bara tur?


Haha, barnet är i princip en ren omöjlighet. Våga fråga om dejt, joni det blir minsann döden för mitt hjärta! Man kanske ska fråga någon som inte är sådär... Adam, vad säger du? Eller nej, men fint att du handlade frukost. Ska spy i din soffa inatt.

Av Franz - 31 december 2009 16:17

Nu är jag snygg, snyggare än vanligt, snyggare än på bilden där nere. Bilderna är lite av vad som har hänt dom senaste dagarna då jag har varit vaken. Spelade in en video nyss, men den dissar vi än så länge. Kanske nästa år?


Ska hem till Sebba idag i väntan på Adam. Då blir det Rolling Stones som vanligt. Sebba tänker nog dreggla lite framför tv:n och jag tänker mobba. Vickan och Sebba hade en romans en kväll. Det vet vi även om historierna skiljer sig en aning.


     


       

Av Franz - 31 december 2009 12:28

Nobody likes a Sverigedemokrat.


Except for other Sverigedemokrates. But that's another story.

Nothing hits you better than some excellent english in the morning except for abbriviations, but I never use them. The only abbriviation I know of is USA, and yes, SAAB.

Av Franz - 30 december 2009 23:39

Förvänta er inga långa meningar eller fina ord här imorgon. Förvänta er inget alls. Chansen är stor att det här är det sista ni ser av mig i år, 2009 alltså.


20 år sen var jag ett halvår gammal, så ni vet. Nu är jag 20 och ett halvt. Halvorna var alltid viktiga i mellanstadiet. Inga missar!


Önskar att mitt fönster var isolerat, önskar att Ericsson Fastigheter gav upp och sålde oss vidare. Önskar att bussen inte slirade så himla mycket på vägarna, önskar att det inte var -14 ute.


Jag önskar så himla mycket!

Av Franz - 30 december 2009 12:33

Tänkte dra en H&M på stan idag, kanske en Indiska med. Det finns ju inte mycket för fettosar som jag själv i dessa tider. Men jag är seriös, jag skulle aldrig anse mig själv vara stor annars men det där med byxor fick jag ju ge upp.


Jag har börjat vänja mig vid klänningar och långa, stora tröjjor nu. Det gäller bara antalet strumbyxor och leggings du har på dig, jag brukar köra på två. Dock är jag för kort för benvärmare, ser ut som en pygmé i dom.


Systemet ska jag dra också, fast med Adam. Igår köpte vi pepparkakor på Elgiganten och en Mer på Ica. Sen tog vi en fika på fiket.

Av Franz - 30 december 2009 12:04

HISSEN!

Assnygga och miljövänliga Sony Ericsson Greenheart. Gjord på mjölkpaket, målad med vattenfärg. Det är riktigt barnarbete det. Skönt att ungarna får göra något dom gillar. Dessutom är den väl relativt bra. Den asäger ju inte, men den suger absolut inte.

 

Bussen in till stan. Meningen finns i en låt med Markus Krunegård men det är ett bra tillfälle att göra allt man annars inte hinner. Man kan sova, plugga och lyssna på P3 till exempel. Även ett bra tillfälle att välta, det är ju inte ofta man får chansen med en bil.

 

DISSEN!

Östgötska, en hemsk dialekt. Jag lovar och inte kan jag hitta något annat sätt att uttala detta ö. ööööh. Rådhuset kommer alltid uttalas råhuse och så är det bara. Man säger inte ens östgötska, man säger öööhschöööhtska. Sug på den ni.

 

Finspång. "Finspång är kanon." Jodu! Det är bara för att dom gjorde kanoner förr i tiden, men Norrköping gjorde ju vapen. I denna stad hittar du rådjur på gatorna och den snyggaste killen i stad har keps och träskor. Lägg till ett par glasögon, arbetskläder och ge honom ett jobb på SAPA eller Siemens så har du din framtida man. Köp gärna ett hus i Nyhem med.

 

Av Franz - 30 december 2009 11:03

Hade jag varit bloggare på riktigt så hade jag skrivit igår även om jag var i staden hela dagen. Jag hade bloggat även om jag fixade med datorn. Bra att jag gjorde det, fick massa minne ledigt!


Hade jag varit bloggare på riktigt hade Bluetooth drivrutinerna på datorn varit installerade. Om dom hade det hade jag bara skickat över alla bilder. Nu ligger dom på kö i mobiltelefonen. Det är fett coolt att fota med mobil.


Hade jag varit bloggare på riktigt hade ni druknat i dagens-outfit, mat, kläder, smink, hår, naglar bilder och allt det där som hör till. Jag är way too fattig för sådant där. Man kanske bara ska gå och prova kläder och passa på att dra ett kort i omklädningsrummet?


Tills dess får ni nöja er med nakenbilder.

Av Franz - 29 december 2009 03:02

Glömde bort att jag hade en blogg. Glömde bort att jag hade ett liv. Haha, skojjade. Eller? Såhär på nätterna suddas gränserna ut, såhär på loven glömmer man lätt. Jag ska in till stan, om inte allt för lång tid. Från stan ska jag åka ut till Ingelsta, med Adam.


Han skulle la kolla på något, elgiganten eller vad han sa, jag vet inte. Vi kommer bli osams och sedan sams igen. Har dom skaffat ett systembolag där ännu?


Jag är arg också, så ni vet. Fast inte på riktigt. Skönt att jag inte är besviken, det vore ett öde! Glömde bort livet igen nu. Synd att det inte tog törsten med sig.

Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards