Franz

Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Franz - 12 augusti 2009 12:55

Idag fick jag min skatteåterbäring på hela 258kr. Asmys!

Men jag måste ge dem till mamma eftersom skatteverkat tycker att alla pengar jag får ska gå till hushållet o.O


Helt sjukt tycker jag, för jag hade stora planer för dem pengarna. Jag skulle leva stort o glamoröst! Köpa en helt ny garderob på myrorna! (Fast dem har ju blivit dyra dem med)


Så mina välförtjanta och injobbade 258kr gick direkt in i hushållet, och jag som inte får några pengar alls typ :/

Tur att jag har ett busskort iaf så jag kan åka och fönstershoppa och bara prova kläder som ser fina ut. Jag skulle vilja ha mer pengar, inte sådär mycket som blondinbella har, det är för mycket. Men bara lite mer.


Det skulle faktiskt bli billigare för min kära familj ifall jag flyttade hemifrån. Billigare skulle det även bli för mig. Är dte detta skatteverket vill? Skicka ut mig i en värld där det varken finns lägenheter eller jobb?

Fett vad sur jag är!

Av Franz - 12 augusti 2009 11:35

Godmorgon, Godförmiddag och Godkväll!

Detta är den enastående premiären av min alldeles egna blogg! Eller, jag har ju bloggat förr, men inte här!


Jag vet ju att en blogg inte är något utan bilder o så, så jag ska kanske ta o länka till en video med hästpojken, ett asmysigt band, och så hoppar vi in i mitt liv lite senare...

Det låter väl bra?


Dåså!

Stora applåder för Hästpojkens "Caligula"!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards