Franz

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Franz - 1 januari 2010 21:11

Pain.

Ett spel eller en livsstil? Frågan är ytterst svårt att besvara. Det jag gillar med spelet är att det inte bråkas lika mycket som om vi till exempel skulle spela Guitar hero. Men ja ett spel som går ut på att skada sig, vet inte.


Loco Rocco är ett annat msyigt spel. Eftersom musiken loopar hela iden så märker du inte ens hur länge du spelar. Men det är mysigt att hoppa omkring där och väcka små blobbar och få dom runt i banan.


Ikväll ska jag inte bara störa dygnsrytmen, jag ska förstöra den totalt.


  

Av Franz - 1 januari 2010 20:31

Godmorgon igen!

Hoppas ni hade det fint och så igår. Jag åkte mest spårvagn och buss, vad jag vet iallafall. Var hemma hos Adams far ett tag och drack jag vet inte vad. Vi var på stan under Sibyllaklockan och missade nyår och Sofia och Linn kom springandes från Hugos för att träffa alla mina mates.


Inte för att alla dom där matsen någonsin hör av sig, men jag överlever. Snart ska jag åka hem också till min älskade moder som ligger sjuk. Halsfluss.

Så ja, det där i förra inlägget är väl redan kört? Eller vad det förra? Det med listan iallafall. Hoppas det tar det lugnt den här gången, jag är inget fan av att inte äta. Jag gillar att förtära saker, men det är väl bara normalt?

Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards