Franz

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Franz - 6 januari 2010 19:37

Min mor har städat idag, verkligen städat. Ingenting har missats och det som missats har tagits sönder. Sen tidig morgon har hon varit uppe, redan klockan tolv!


Jag har gjort en hel del med. Jag har spelat Sims till exempel. Jag och min man har varit i Egypten och utforskat ruiner. Eller bara jag egentligen, min man fick stanna i campet. Brann lite och simmade och så, men död är jag inte än!


Väntar på att dö annars, vill spela med min fula son ett tag. Kan inte alls förstå hur vi fick ett så fult barn, och begåvad blir han inte heller, eller ja, han är konstnär.


  

Av Franz - 6 januari 2010 17:45

Ni som söker efter svar om studieförsäkran, hoppas ni fick det! Ganska lätt faktisk, få den underskriven och stämplad och så är ni klara!


Lägg i kuvert och skicka till csn för mycket pengar!

Av Franz - 6 januari 2010 01:47

Jag måste säga en sak. Blev lite rädd om Bob Hansson där ett tag. Ni kollar väl hans blogg? Om inte, gört!


Han skrev om att man inte fick låtsas, att det var tvunget att vara på riktigt och så. Trodde han hade gett upp och så, att kärleken tog slut. Nu är han tillbaka, nu älskar vi igen och låtsas sönder. Gör inte om det Bob!


Ibland är jag i tyskland eller så.

Där åker jag spårvagn.

  

Av Franz - 6 januari 2010 01:35

Duschade förut, helt utan kläder. Bild finns nedan.


Sen gick jag upp ur duschen, klädde mig och tittade på tv eller något, jag vet inte. Rökte gjorde jag säkert och drack martini. Marezzo drack jag egentligen men bara för att det är billigare.


  

Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards