Franz

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Franz - 4 januari 2010 21:36

Man kan ju undra vad jag gör om dagarna när jag inte sitter här. Det får man undra och precis idag ska ni få ett svar! Jag går i skolan. Bara för att det är så himla onödigt ska ni få ett schema med.


Har jag turism? Tror inte det, har nog bara engelska, religion, servering, projekt o företagande, projektarbete och ansvarsfull alkoholhantering. I ett ämne vet jag att man får smaka på vin, och det är kanske inte alkoholhanteringskursen.


  

Av Franz - 4 januari 2010 21:12

Inget dödar lycka lika bra som döden av internet. Internet är ju mitt allt, mitt liv och min största vän. Livet är internet, alla hänger där, it's the place to be så att säga.


Varmvatten till badrummet får vi snart med, kanske. Dom har för tredje gången varit här och sett att något är fel. Skönt kan man ju tycka. Vi visste iof det för ett par månader sedan fast dom måste väl kolla själva?


Nu är jag upprörd. Och mätt! Äntligen!

Av Franz - 4 januari 2010 15:08

Idag struntar jag i det, jag ger upp för en dag. Jag är ju inte obsessed över vad jag äter men jag har ju endå koll. Det är viktigt, så man inte äter alldeles för mycket. Blir lätt så i kök. Skär lite parmaskinka, smakar, gör en paj, smakar, gör lite potatisgratäng, smakar lite.


Brukar iof sikta in mig mot alla grönsaker, för att det är sådant jag aldrig äter annars. Eller ja, hur ofta äter jag parmaskinka, potatisgratäng och paj då? Inte ofta.


Har bara ätit mörk choklad i månader nu. Idag blir det riktig choklad. Inga smileys, menjag är glad.

Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards