Franz

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Franz - 3 januari 2010 20:57

Som barn var jag fail. Blond och dan. Eller ja, jag är väl fortfarande blond? Fast inte lika mycket kanske skulle jag tro. Kanske mer grå nu?


Fail however, ska skriva tal egentligen. Min engelska är inte på topp!


  

Av Franz - 3 januari 2010 17:08

Inugami.


Det är en film jag vill se. Men det blir ju aldrig av. Där sitter jag lugnt och fridfullt vid msn och helt plötsligt är klockan fyra, och man kan ju inte vara vaken hur länge som hellst. Men jag kommer ju endå aldrig upp. Sover förbi väckarklockan och saker.

Av Franz - 3 januari 2010 16:53

En ytterst spännande sak hände idag. Min högtalare på telefonen slutade fungera. Alla hörde mig men jag hörde ingen, förutom när jag hade sådär höt så att alla kunde höra.


Curious, very curious.

Som Ollivander skulle ha sagt.


Men Harry Potter är ute, sen länge.

Av Franz - 3 januari 2010 15:19

Haha, tittar på Ugly Betty och så. Hon försöker vara cool men misslyckas ganska brutalt. Helvärt och bevisar att det är inte coolt att låtsas vara cool. Jag har aldrig försökt tror jag. Kanske i högstadiet men då var det inne att försöka.


Som tjejen som varje rast hade på ännu mera foundation okch var grymt översminkad när hon väl gick hem ifrån skolan. Eller som tvillingarna i fotbollsklassen, alla visste vem som var vem, men aldrig jag.


Tänkte ibland på hur man skulle göra bort sig om man var med en av dem. Om man gick hem till dom, knackade på dörren och inte förstod att man hängde med fel tvilling. Jag hängde faktiskt med dom coola ett tag, eller dom misslyckade. 33:an, specialklassen.

Av Franz - 3 januari 2010 02:20

Finns en mysig video på mig när jag sjunger. Men då måste vi vara kompisar på fejjan. Sen kan man vara fail o inte inse att det inte finns snö på marken och tro att vi alltid hänger i skolan.


Men skolan är bättre än praktik! Och sorry, men jag är upptagen. No worries my love, it's with you! Haha, där skojja jag igen. Så otroligt rolig är jag!


Carro har rätt, jag borde väntat på ett svar, inte bytt ämne.


  

Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards