Franz

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Franz - 9 januari 2010 23:42

Kissnödig.


Varför egentligen? Köpte åt mina simmar så att dom inte behövde duscha eller gå på toa lika ofta som en vanlig sim, sånt vill jag också ha. Men jag får ju aldrig som jag vill. Är fri att flytta vartsom, bra så du vet.

Av Franz - 9 januari 2010 19:03

Jag vet att jag inte är så himla bra men det är ju inte ni heller. Får en kommentar, självklart var det reklam. Men kom inte här o klaga på att jag inte skriver om ni inte ens tittar. Färgade håret, klippte inget. Lockar imorgon.


Det blev ett tal, nästan en sida, men det duger kanske? Får väl visa upp så hon får en chans att klaga på allt hon vill klaga på. Tänkte att bara för att jag gillar er endå så ska ni få en chans att klaga först. En sida blir dock för mycket. Ni får avslutningen. Fattar ni vart jag vill komma?


"The essence is that if you drink a reasonable quantity of coffee there is no health risks involved and you can have a nice coffee break without fears. You can create jobs and make sure that people in development countries get enough waged so that they in their turn can take care of their families and have a decent life. You can also give them recourses and help to maintain their land and the environment. Isn’t that better than most help organizations can give?

Drink more coffee, stay in touch with friends, help others help themselves and give something back to the nature, all at the same time."

Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards