Franz

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Franz - 9 december 2009 22:53

Kom på nu att jag glömde berätta. Ni vet hur vi inte hade varmvatten och fick bära in från köket? Dom kom och tittade på det, enligt rykte en ung kille.


Han går in i badrummet, tittar runt lite och så. Han tar fram sin skruvmejsel och börjar banka på kranen, hårt och länge slår han.


"Det här kan hjälpa ibland."


Nu kan vi inte ändra temperatur alls.

Av Franz - 9 december 2009 22:23

Jag är magisk, visste ni det? Eran dröm till frukosten. Idag skar jag 90 skivor ost, 70 skivor leverpastej och runt 100 skivor gurka på en kvart, fram och tillbakaplockning inräknat. Lovar och svär!


Är arg just nu, arg för att Spotify ger mig reklam, för jag glömde bort. Jag hade ju inte råd, avbeställde premium. Små bekymmer? För ett barn i Afrika kanske, men för mig är det gigantiskt. Större än döden nästan.


Saknar just nu, saknar dig och mig och allt annat som fanns. En del säger att man inte ska sakna, eller ens tänka tillbaka. Men man måste väl få lov att jämföra? Kanske bara en dag, eller en timma, ett bananskal tillbaka? Bara tjuvkika på baktiden och se om allt var bättre. Kan jag lova att det inte var. Kommer det att bli?

Bob

Av Franz - 9 december 2009 06:15

Vad fula människor är egentligen, kom o tänka på det nyss. Jag menar inte folk sådär, även om det också är sant. Det är ju inte många man tittar på och bara blir kära i. Men jag menar mäsnniskan typ.


Vi springer omkring på våra två ben och faller allt som oftast, vi har ingen koll på armar eller motorik alls. Och sen kom vi på att bara för att vi kan prata och hålla i saker så ska vi jobba och bli avancerade. Vi skulle bli intellektuella. Varför?


Det är väl fint och så att kunna hur mycket som hellst. Det är väl fint att kunna laga, tillverka och prata. Jag hållermed Bob Hansson med, vi är väldigt kalla. Sjukt kalla.


"Jag undrar varför det ska vara så svårt att gå fram till en främling och säga FÅR JAG ÄLSKA DIG?  Varför det är helt otänkbart till och med med ett oskyldigt: SKA VI PUSSAS LITE NU MEDAN VI VÄNTAR PÅ BUSSEN KANSKE?  

För vi människor behöver komma närmre, inte längre bort, men närmre."

Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards