Franz

Alla inlägg den 23 december 2009

Av Franz - 23 december 2009 22:34

Min mor flippar och skyller på julstressen.

Men själv ska man minsann ha julstämning, kom inte här och kom min käre moder! 


En gång gjorde våran årskurs en musikal, ganska värdelöst eftersom jag efter alla veckor av att sitta och stirra bakom ljudbordet endå inte fick vara där. Fast Husser fick, även om han aldrig var med.


Istället fick jag sitta bakom och sjunga med om jag ville, tillhörde ju inte kören heller. Under tackandet efter den sista föreställningen skulle ljudteknikerna springa ut till resten av gänget. Carro tar tag i min arm och springer ut, på vägen slänger hon in mig i en vägg så att vi båda ramlar ut på scenen. Kommer aldrig förlåta dig Caroline.


Nu: Julmiddag! Och sånt.


     

      

3G

Av Franz - 23 december 2009 11:51

Vad är 3G bra för? Brydde mig aldrig när det var nytt och så eftersom jag endå hade en CP-mobil. Är det det som drar all batteri, eller är det bara mitt ständiga knappande?


Tror inte på det där 3G, det förstör nog bara mest.

Av Franz - 23 december 2009 11:48

Jag har hjälpt min mor idag, med att koka en skinka. Det var ju spännande och så, den klarar sig ju själv liksom. Nu står den ute på balkongen och jag hoppas bara på att ingen kommer och äter på den.


Lockig är jag idag, för den efterlängtade julmiddagen är här, den har varit planerad i månader. Hoppas bara inte att Carro har failat. Hoppas bara att Adam är snäll idag. Hoppas bara att Bachi inte är en drygis.

Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards