Franz

Direktlänk till inlägg 14 december 2009

Du hittar mig på det coola stället, vid Bruce!

Av Franz - 14 december 2009 17:51

Åh, detta blir ett sån thimla skrytis inlägg så ni anar inte! Men samtidigt är jag rädd, och skadeglad!


Ni vet mailet jag skickade till Sjömagasinet? Jag fick ett tillbaka idag, jag är välkommen. Sug på den ni! Och så fint formulerat med. Välkommen, Vänliga Hälsningar och allt. Så nu ville jag kanske visa lite o så om denna restaurang där jag kommer göra bort mig så himla totalt så det är inte sant. Vad gör jag om någon beställer den där flaskan för 46.000 kronor? Eller bara den för 300? Tänk om jag spiller, tänk om!


Hittade info o så från nån sida, U2.se kanske? Aja, vasse o så!

Hehehe, Vickan!


"Det är många celebriteter som har besökt Sjömagasinet. Bruce Springsteen har varit här flera gånger och U2 gjorde ett besök på Göteborgs kanske mest berömda resturang 1997."


Vad gör jag om något sådant händer? Jag ångrar mig, redan! Asmycket! o.O

Tur att man inte behöver kunna ta tre tallrikar på en arm, jag lyckas aldrig.


  


  

 
 
Vick Von Stones

Vick Von Stones

15 december 2009 11:25

Faan vad coolt, jag vill lägga till att även 50% av Rolling Stones har käkat köttbular och brunsås där..det ironiska är att jag själv var på väg att käka där när jag var i Gbg 2007 utan att veta vilken typ av resturang det egentligen är..om jag hade gått ditt hade jag ju ta mej faan fått käka med både Mick Jagger & Ronnie wood..faan vad ångrar det..hehe, om de söker en extra servitris så vet du var jag bor ;P ( inte för att de skulle anställa mig, I`m to wicked for that)
kraam

http://www.alexiscorner.bloggsida.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Franz - 14 februari 2010 16:35

Mina fötter, önskar dom död i all evighet. På riktigt typ. Vill ta studenten, sluta skolan och kanske flytta. Finspång suger apa typ. Eller ja, ni fattar?...

Av Franz - 12 februari 2010 08:24

Godmorgon och så. Ville bara säga något innan jag drunknar i snön eller får en istapp i huvudet... Älskar hur alla tittar uppåt nu när dom går på stan, hur alla glider omkring i stigarna på trottoarerna. Gör det svårt att skilja lokalbefolkningen fr...

Av Franz - 26 januari 2010 21:28


Vem uppfann balen? Är det på riktigt? Menar, jag har inte lust med klänning för tusen kronor och hitta dejter o sånt. Och frisör? Sminkös? Ni får väl ge er. Det är ju endå inte Nobelmiddagen vi ska på?   Ska hitta en dejt, lovar. Parfymen Date su...

Av Franz - 24 januari 2010 00:41

Mitt öga gör asont, så ni vet. Jag hoppas på att det bara är lite skräp eller så. Dom där bakterierna man kan få är jobbiga och förhindrar min skolgång brutalt. Jag menar, man måste ju se tavlan för att kunna hänga med och så.   Annars tycker vi ...

Av Franz - 22 januari 2010 16:59

Dog idag, nästan. Fast inte av utmattning utan av värk. Eller ja, jag överdriver lite. Började strax efter jag fick en cappuchino av min älskade lärare. Asgod var den. Ville göra en till men vågade inte riktigt. Man kanske inte fick?   Fick ingen...

Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards