Franz

Alla inlägg under december 2009

Av Franz - 7 december 2009 22:45

Vet ni om att jag är konstant hungrig? Jag äter frukost två gånger varje dag, TVÅ! Lunch 1-2 gånger och sedan asmycket middag. Skulle jag inte veta bättre skulle jag tro att jag är gravid. Som tur är så är det inte så, det är en omöjlighet. Ville bara säga det.


Nu kan jag flytande japanska med! Efter hela 12 lektioner, nu drar vi! MVG o allt, fast det är bara en gissning.


When it used to be you and me and me and you.

Aldrig hänt, men endå.

Av Franz - 7 december 2009 15:49

Om ni träffar mig vill ni gärna att det har varit och är bra väder. Hösten och vintern är inte den bästa tiden kan jag lova.


Ta nu som exempel, senast det var sol var nång gång för en vecka eller två sen. Det som har hänt sen dess är att jag har blivit löjlig, lat och rasat i vikt. Eller inte rasat, men gått ner hursom.


Jag orkar ingenting, och plugga? Glömmet! Nu blirre nudlar och sista japanska om ett tag, har en läxa dit med. Hoppas på bra väder, sol och snö vill jag ha!

Av Franz - 7 december 2009 10:38

Hampus är drygast i världhistorien. Man får inte prata, chatta eller en blogga. Man måste skriva allt själv och inte kopiera. Hampus tar det här seriöst som bara den, inget skojj. Men så himla viktigt är ju inte den här religionslektionen? Efter det här är det lunch, man får äta ensam eftersom Sofia och Amanda dissade idag.


Dom kanske inte ville komma för att dom har typ prov i svenska idag? Ska slå Hampus sen. Lovar. Sen ska jag springa för allt jag är värd. Gillar dig och så, du som läser. Mysigt. Slutar efter det här.

Av Franz - 7 december 2009 06:57

Gomorrn o så, och allt! När ni läser det här har jag redan tagit bussen in till stan. 7-bussen som egentligen går typ 24 över härifrån. Jag ser hållplatsen från fönstret och brukar spana på dom som måste åka innan mig, som en tröst.


Redan nu har jag varit vaken i hela 2 timmar, sovit i fem ungefär. Det är såhär jag gör, på lovet lovar jag att ta igen men det är bara då jag kan. Pappa, jag måste låna pengar av dig, men det tar vi efter Japanskan på Donalds. Lovar att inte dricka upp dom.

Av Franz - 6 december 2009 21:06

Just det! Tidsbegränsning skulle man ju ha på tävlingar. Ni får tills den 20:e på er. Är i Japan och så då, men jag hittar nog en dator där med ska ni se!

Av Franz - 6 december 2009 19:40

Jag ska ha en tävling! Absolut helspännande va?

Jag vill att ni kommer med tips på vad jag ska göra med min växt, ni ser vad som är fel i videon nedanför. Kom gärna med ett asbra musikförslag med.


Vad vinner man då?

Praliner! Hela åtta stycken, kostar en förmögenhet i Bryssel, bara så ni vet!

Man får hämta dom själv, tror inte dom överlever en resa med posten.


Var gärna sköna o så i era bidrag. Tävla med, det gjorde ingen sist, eller jo, Adam, men det var allt.



Av Franz - 6 december 2009 14:14

Andra advent och vi har redan haft adventsfrukost. Ganska självis kanske eftersom klockan ändå är en del och så. Men vet ni? Idag ska vi pyssla och leka hemmafru!


Vi ska göra praliner, som jag gärna skulle skicka till er och så, men vet inte riktigt om det funkar och så. Vi ska ta fram julgranen och dekorera med alla fula saker man gjorde som barn. Jag åt alltid upp mina saker, dom ätbara, så från mig finns det inte mycket.


Jag vill kunna använda mitt pekfinger igen, det blöder och så lite fortfarande men annars ärt jag stolt över det!


  

Av Franz - 6 december 2009 00:59

Så himla produktiv! Så himla ensam! Så himla vackert! Så himla, ja allt! Videoblogg på töntigast nivå möjligt, uppe nu. Enjoy, och kom med förslag på växten, den får inte dö!


Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards