Franz

Alla inlägg under december 2009

Av Franz - 21 december 2009 17:08

Nu har jag lyckats! tror jag, och hoppas. Har flyttat på alla möjliga möbler och så, flyttat på småsaker och dammsugit. Nämner knappt fönstret, freestyle var inte min grejj. Jag brukar göra efter linjer annars.


Sängen var värst, går ju knappt att bära på. Blomman är snyggast, en liten pryl lever, men den lever på bra! Nu ska man lyssna på Vargpakten, annars är man ute!


Auf wiederschen!

Av Franz - 21 december 2009 15:27

Sitter vid ett skrivbord. Svartbrunt är det, med en röd stol. Stolen står framför skrivbordet och på den sitter en brud. Hennes blonda hår håller på att växa ut och bak på huvudet ser hon nästan skallig ut. Hon tänker färga det när hon har råd.


På bordet ligger det skolböcker, engelska, religion och japanska, blandat med massa lösa papper. Bakom dom står en LP lutad mot väggen, Mörbyligan står det på den. Inget att lyssna på, skivan suger helt enkelt. Brevid skivan finns en hög med brev lutad mot väggen.


Kallelser till årsmöten, CSN-beslut och autogiron. Framför dom står en ram, på bilden finns det en igelkott, Tuffs. Allt detta är helt otroligt spännande för den sjuka bruden som nu ska städa. Idag har hon tid.

Av Franz - 20 december 2009 02:39

Guitar Hero, ett spel för alla! Efter att Caroline och jag hade tröttnat på att bara spela så har vi idag även hunnit med att spela utan ljud, randoma svårighet och nu även spela på internet.


Fick spela mot någon gubbe på expert, dog osch så. Men han hade mikrofon på! Och så satt han där, fettig och finnig. Eller det är så jag tänker mig det. Inget liv har han, sitter där under nätterna och tok-spelar.


Nu: tjejsnack!

Av Franz - 19 december 2009 23:23

Caroline har en tvättmaskin i sin lägenhet, vi har aldrig riktigt förstått den.


Nu har vi avbrutit tvätten, efter 3 timmar. Varför tar det sån tid?!

Vi playar den imorgon igen.

Av Franz - 19 december 2009 22:17

Jag lever nu, nästan. Hade vi hittat på något annat idag än att gå till Netto för att handla mat hade allt varit bättre. MTV livar inte upp ens dag så hårt som andra saker kan.


Ska sluta med teknik, jag är endå inte bra på det. Men jag är fett populär i denna värld, eller om alla andra bara är desperata? Dissen blev det iallafall. Föll gjorde jag med, har det på video. Asg och sen bara "nej, jag skojja". Haha


Hörs vi av så förklarar jag denna oreda lite närmre, imorgon åker jag hem igen. Hem till firran!


Med Vänliga Hälsningar

Microfonen


   

Av Franz - 19 december 2009 00:54

Sofia aamnada och mike, ni är assnygga ni. Själv är jag inte sygg, dör i gh o allt.


Jag är asfullm assnygg o allt annat man kan tänka sig. PUSS!

Av Franz - 18 december 2009 13:41

Ni skulle varit med idag minsann! Eller kanske inte, då hade det kanske inte varit lika roligt?


Vi åkte där på spårvagnen, mot SMHI och så kommer hållplatsen, men ingen har ju tryckt! Okej, det var väl inte så kul. Men har åkt en massa spårvagn idag, mer än jag gjort på hela året skulle jag tro.


Rappat har vi gjort med, Amanda var bäst på det. Lovar och svär. Ska på fest sen, och jag blir ju inte snygg av mig själv. Vill inte ens vara snygg.

Av Franz - 18 december 2009 13:36

Idag var vi på avslutning, i S:t Olai, kyrkan där det inte spelar någon roll vart du sitter, du kommer endå inte att se. Sedan åkte vi vilse med spårvagnen. Skulle till SMHI men hamnade i klocket. Kul va?


Fick en ny mobil med, asabra! En Sony Ericsson Greenheart, gjord på återanvänd plast och målad med vattenfärg. Låter lite barnsligt och så kanske. Älskar den redan.


Sen fikade vi med!


 


 

Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards