Franz

Alla inlägg under december 2009

Av Franz - 18 december 2009 06:33

Nu packar jag, blev inte mycket igår. Fastän jag borde så lade jag mig för o sova, och nu har jag säkert glömt något.


Nu har det blivit smink o så, en minitandborste som har hängt i Bryssel och lite kläder. Och rullsaker självklart, man måste ju röka? Carro har alkohol och jag har värktabletter. Men då är jag klar va?


Jag borde ju veta om någon, så som jag bor lite överallt. Ibland spontanbor jag. Då får man låna underkläder och strunta i det där med tänder. Man får sova i det man har på sig och använda diverse parfymer. Jag vet att det inte är asfräscht, men det funkar. Det är ju inte så att jag aldrig åker hem igen.

Av Franz - 17 december 2009 20:07

Ibland sitter jag där på fejjan och tittar på alla statusuppdateringar som ploppar upp. En hel del vet jag vilka det är, men dom andra?


Jag kan ju omöjligt veta vilka alla mina 113 vänner där är. Oftast bryr jag mig inte om er. Ibland gillar jag bara för gillandets skull, men oftast gillar jag inget alls. Och varför skulle jag? Ni gillar aldrig mitt.


Förutom när jag har fått körkort och en ny bil, men det var ju inte ens på riktigt.

Av Franz - 17 december 2009 19:18

Från och med idag ska jag aldrig jobba i ett kök igen. Fast det är lite arglynn (kan man säga så?) att man får sluta precis när man börjar bli bra. När man kan allt, när ett julbord för 20 pers går på en timma.


Glömde inte äppelkakan heller, najs! Men vi satt där och stirrade på den ett bra tag, sen kom chefen och styrde upp allt! Tänk om vi bara hade fortsatt stirra menar jag?


Pinsamt det där med att ta med sig fika.

Av Franz - 17 december 2009 06:26

ÄPPELKAKAN!


Annars blir det minsann surt!


Drick heller inte kaffe från igår.

Av Franz - 17 december 2009 06:22

Just nu, precis som jag skriver detta inlägg borde jag egentligen göra något helt annat. Äta frukost kanske? En bit bröd som jag bara viker ihop och sköljer ned med kaffe?


Det är ingen bra idé egentligen, för jag vet att när jag står där vid bussen om 20 minuter så är jag hungrigare än innan. Då brukar jag tugga lite tuggummi. Det hjälper. Prova själv!

Av Franz - 16 december 2009 21:03

Jag har ju faktisk två bilder till att lägga upp idag, så jag tänkte att jag gör det och så. Mer eller mindre redigerade, i GIMP. Asbra va? Märks det ens?


Försökte köra en Frodo Baggins, eller blev det mer någon annan? När man kollar på den andra bilden kan man väl tänka "Saaaaam!", eller?


  


  

Av Franz - 16 december 2009 18:07

Gav förslaget idag att när vi endå lägger jultallrikarna så kan vi ju göra det i en lugn takt sådär. Bara lalla lite.


Asgarv blev det, och jag, jag vart lite nerslagen. 

Då såg jag inte ut såhär:


 

Av Franz - 16 december 2009 17:42

Altt gick bra idag, tills tre någon gång. Då struntade Gud i allt och lämnade mig. Och då kände jag för att göra detsamma, som vedergällning.


Laxen blev fel, eller vad det jag som skar konstigt? Laxknivar är ju inte mitt bästa vapen. Mitt öga började göra ont, antagligen skräp.


Jag kännde mig besegrad och tog ut linsen. Alla i min familj har synfel, men mitt är värst. Närsynt är jag, även kortsynt. På alla sätt.


Nu sitter jag här, blundar med vänster öga för att se vad det står på skärmen. Tur att det finns flera därhemma, men ingen jag nyttjar idag.


 

Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards