Franz

Alla inlägg den 6 september 2009

Av Franz - 6 september 2009 19:33

Jag sitter med Saltis i knät och han vill så gärna hoppa upp på datorn och mysa. Men jag förstår honom , för den är varm. Jag önskar att jag hade en superstor dator att sova på om nätterna.


Spanar in lite top model, verkar vara första avsnittet eller så. Jag bara älskar de här programmen ^^. Project Runway får mig att vilja sy mina egna kläder, men så tvekar jag. Det kommer säkert att bli skitfult eller något. Modell vill jag inte bli, kan inte heller. För tjock för det.


Jag vill tända ljus idag och läsa lite, men gör jag det hinner jag inte sova tillräckligt inatt, och imorgon ahr jag ju en extrakurs efter skolan och jag vill ju inte vara alldeles för trött då. Den är ju så himla viktig! Men en halvtimma ska jag nog, o sen sova i 5 timmar. Hinner ju sova lite efter skolan imorgon också. Jo, så blir det!


Hittade en bild på datorn, vem har gjort den? Är det du?



Av Franz - 6 september 2009 13:40

Såhär p helgerna tenderar jag att ta lite paus från bloggandet, det känns liksom inte så relevant för mig då. Jag har spanat in tigrarna i kolmården nu också, fanns dock bara en. Tråkig var han också. Jag öjer mig med våran nya tiger och kissekatt Saltis. Helt svart är han, med lite vitt här och var.


Mamma tvättar idag igen, det gör hon varje helg. Men man måste se upp så att man inte verkar lat medans hon gör det, för min mamma är hämdfull. Hon sätter en på alla möjliga olika sysslor så att man minsann ska ha det lika illa som hon har det. Men nu ska vi röka, vi hörs!

Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards