Franz

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Franz - 8 september 2009 19:31

Sorry Sofia o Amanda, men jag kanske åker till Göteborg endå. Visst låter väl Borlänge mysigt och så, men mor säger att det bor skumt folk där och GBG är ju hur mysigt som hellst! Kanske får bo hos den där Jimi, pratade med honom idag. Facebook kanske inte är så dåligt endå? Nu ska man ju också bara ha en plats att praktisera på, men i Götet finns väl många sådana? Hoppas bara man förstår vad dem säger. Annars kanske man lär sig med tiden.

Av Franz - 8 september 2009 07:35

Hur hinner hon egentligfen allt? Hon är ju alltid upptagen och springer hit och dit och endå, ovanpå allt det där, så hinner hon blogga! o.O


Ne du, jag är helt klart förvånad. Jag skulle inte ens hinna snyta mig på bussen. Den där bruden är det minsann fart i!

Av Franz - 8 september 2009 07:29

Man kan lätt tro att jag är en sådan där som studsar ur sängen på morgonen för att sätta på kaffe och börja med dagens sysslor omedelbart. Men så är det minsann inte! Hellst går jag upp så sent så att halva dagen redan har gått och fortsätter med att inte göra någonting alls.


Men idag sitter jag här med min kaffekopp, klockan är halv åtta, och bloggar. Om en halvtimma går min buss. Då ska jag ta en lugnande tur in till stan, ha lektion i en havtimma och sen ha en lång, lång rast. Jag hatar att ha långa raster, men så blir det bara. Älskar att blogga gör jag, fast det är totalt meningslöst.

Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards