Franz

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Franz - 9 september 2009 19:30

Det är precis så jag känner idag. Springer runt i skolan och slavar sönder för att några äckliga undomar ska få sig något att äta. Dessutom är det otacksamma människor som bara gnäller på vad som inte dyker upp på sekunden. Ha respekt för det jag gör! Jag har väl aldrig klagat på att en mattant inte varit ute i precis rätt sekund med allt som behövs, trvärtom så är jag impad av att dem orkar, varje dag, hela tiden. Jag går bara i skolan för att slängas ut i arbetslösheten, såvida inte influensan tar mig först.


Eller så är det helt enkelt så att jag bara är för trött för att vara i köket just nu. Det kan dfet ju vara, ont i ryggen får jag och idag högg jag av mig en bit av tummen. Varsågod du som åt den! Den låg i champinjonerna. ^^

Tur att jag har S o A som kan muntra upop en ibland. Någon att lida tillsammans med bara.


Ikväll är det Idol, det ska jag se på och dricka te och tända ljus, men sedan blir det läggdags! Då ska jag läsa bok på Engelska, men det är Harry Potter så jag är enså inte cool. Och så börjar allting om imorgon bitti igen. När går jag i pension? Snart får vi hoppas!



Gillade den här killen btw, håller på honom. Än så länge.


Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards