Franz

Alla inlägg den 25 september 2009

Av Franz - 25 september 2009 16:46

Snart kommer mina vänner till stan. Jag borde ha köpt lite kläder. Jag vill ha så mycket men det finns så lite. Vill du bli min stylist? Anmäl dig i kommentatorsfältet! Jag är enkel och hantera. Dock så pendlar jag ofta i vikt så jag kan vara svårklädd. Så ni vet ifall att. Snart är det nog dags att gå, eller vid 6 typ. Då kommer S o A in till stan. Asmys!





Av Franz - 25 september 2009 16:05

Det var länge sen jag gick ut nu, och det börjar kännas i kroppen. Idag ska vi äta lyxigt, parka och sen se det fina stället Hugos. Där man kan ägna all sin tid åt ren dekandens. Det har alltid varit en av mina favoritsysslor. För hur lockande är inte den sura, halvt sockriga smaken av en iskall Smirnoff ice? fast jag brukar inte vänta på det där iskalla. Jag har alltid för bråttom. Ta inte år dig far, det är ditt eget fel att du läser det här.


Förr brukade jag dansa. Fast det skulle ni nog inte kalla det heller. Men nu för tiden dansas det inte så mycket, och det springs inte så mycket. Sanningen är att jag inte ens går till McDonald's efteråt heller längre. Jag har blivit gammal, tråkig, menlös eller vad ,man nu vill stämpla det med. Men ikväll ska jag försöka. Idag är det okej att tappa kontrollen lite igen.

Av Franz - 25 september 2009 15:30

Ibland ser jag honom, han dyker upp lite vart som hellst. Jag har studerat honom i hela två år snart. Och nej, det är inget sånt, det är omöjligt. Han har bytt stil sen den där första gången jag såg honom. Den är mer vågad, mer metrosexuell. När han väl dyker upp så är det på de mest oväntade platser, och man hinner aldrig bli beredd på att bedömas av de där isblå ögonen. Ibland ler han när han tittar på en, speciellt om man skulle råka ramla.


Han får nog se upp, för någon dag faller jag över honom och då kommer han aldrig mer upp. Han verkar, liksom jag, övervaka allt och alla han ser. Men så kanske blåa ögon fungerar? Men dem borrar sig in i en, får en att känna sig fel. Jag vet inte ens vad han gör, varför han ibland dyker upp i sin vardagsfina stil. Men han finns där.

Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards