Franz

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Franz - 12 september 2009 22:50

Idag har jag ätit, massor, både pizza och godis. Men mor sa att jag tydligen hade gått ner i vikt endå. Och så har jag sett på hela två filmer av Studio Gibli och Hayao Miyazaki, Kiki's Delivery Service och Howl's Moving Castle. Sj'lvklart har jag ju sett dessa två filmer förr, men jag älskar dem så mycket att jag gärna ser dem igen. Hauru är helt otroligt söt och Kikis katt Jiji är sötast typ. Annars händer ine mycket, har duschat och badat, det var asmys.


Idag fick jag tag på min andra Japanska bok, den första fick jag i Fredags och då beställde jag den andra på kvällen men den hade tydligen redan skickats. Så på måndag efter skolan åker jag hem i en timma och ser om den ligger här på hallgolvet och väntar. Sendan blir det tillbaka till stan! Då kommer jag ha spenderat iallafall 2 timmar på bussen den dagen. o.O


Men idag är jag tråkig och ska ta och sova lite. Såhär blir man tydligen om man går upp tidigt varenda eviga dag. Astråkig är man, och inte orkar man åka iväg och umgås med någon heller. Bara gilla läget typ. Aja, sov sött allesammans och godnatt!

Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards