Franz

Direktlänk till inlägg 16 september 2009

bloggstund under täcket.

Av Franz - 16 september 2009 21:20

Nu är det kväll och länge sedan jag skrev mitt senaste inlägg, eller det känns som det iallafall. I skolan när man står där i köket så går tiden endå ganska snabbt, men när man väl sitter där på bussen och sover så inser man att det har nog varit en ganska lång dag endå. Men just idag var en ganska normal dag, även om jag hade otroligt ont i både fötter och rygg när jag kom hem.


Och eftersom mor har skaffat sig ett extrajobb så har vi flyttat städdagen ifrån Torsdag till Onsdag vilket inte gjorde någonting bättre. När jag flyttar då ska jag minsann inte ha städdagar. Det ska bli så smutsigt så jag känner för att städa. Idag tog det mig 10 minuter, dammning och dammsugning. Det är ju allt som behövs. Behöver ju inte ens moppa golvet, allt golv är ju täckt av mattor och sånt. Det har jag för att man ska kunna sitta på golvet, jag hatar att sitta på stolar hemma. Antingen sitter man i en säng, soffa eller på golvet. Jag har ju ett skrivbord och stol i mitt rum, men där sitter jag nästan aldrig. Det är bara en del av möbelarrangemanget.


Mitt rum är som en IKEA katalog, allt är därifrån, förutom mitt låga bord som jag önskade var lägre och i någon fin naturlig färg. Men jag trivs med mitt rum, med sängen på golvet och allt. Kanske ska bli inredningsdesigner? Eller inte, det skulle vara allt för jobbigt att bestämma hur alla andra ska bo. Men nu ska vi inte oroa oss för mycket om framtiden inte, för nu är det läggdags! Godnatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Franz - 14 februari 2010 16:35

Mina fötter, önskar dom död i all evighet. På riktigt typ. Vill ta studenten, sluta skolan och kanske flytta. Finspång suger apa typ. Eller ja, ni fattar?...

Av Franz - 12 februari 2010 08:24

Godmorgon och så. Ville bara säga något innan jag drunknar i snön eller får en istapp i huvudet... Älskar hur alla tittar uppåt nu när dom går på stan, hur alla glider omkring i stigarna på trottoarerna. Gör det svårt att skilja lokalbefolkningen fr...

Av Franz - 26 januari 2010 21:28


Vem uppfann balen? Är det på riktigt? Menar, jag har inte lust med klänning för tusen kronor och hitta dejter o sånt. Och frisör? Sminkös? Ni får väl ge er. Det är ju endå inte Nobelmiddagen vi ska på?   Ska hitta en dejt, lovar. Parfymen Date su...

Av Franz - 24 januari 2010 00:41

Mitt öga gör asont, så ni vet. Jag hoppas på att det bara är lite skräp eller så. Dom där bakterierna man kan få är jobbiga och förhindrar min skolgång brutalt. Jag menar, man måste ju se tavlan för att kunna hänga med och så.   Annars tycker vi ...

Av Franz - 22 januari 2010 16:59

Dog idag, nästan. Fast inte av utmattning utan av värk. Eller ja, jag överdriver lite. Började strax efter jag fick en cappuchino av min älskade lärare. Asgod var den. Ville göra en till men vågade inte riktigt. Man kanske inte fick?   Fick ingen...

Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards