Franz

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Franz - 4 november 2009 21:27

Skåne är ett hatobjekt just denna dag. Jag har nämligen spenderat hela min dag omgiven av döda gäss. På onsdag är den mårtengåsdagen och då ska alla tydligen äta svartsoppa, gås och eblakaga. Femton gäss har vi gjort idag, eller vi och vi, min APUvän. Och kråset också, allt det där som hör hemma i gåsen, det har dom minsann kokat och haft sig med. Det enda positiva med alltihopa är att jag får baka, imorgon tror jag. Jag ska baka den där eblakagan som inte kommer vara lik det den ska, skulle göra någon kaka eller så bara.


Men det behöver ju inte vara seriöst när man bor i Östergötland och firar Skånedagar. Fast jag skulle ju hellre bo där än här. Fast det har vi ju redan pratat om. Ont i ryggen har jag, men det är väl naturligt när man alltid står upp? Och springa till bussen fick jag också. Nedåtpil för denna dag!


Kolla nytt band! Osäker än, Phoenix.

är jag efter?


Denna video kan dock dö snart. Låt: 1901

Av Franz - 4 november 2009 06:15

JAg behöver hjälp, snarast. Jag erbjuder en fullmakt till mitt liv för att förändringar ska kunna ske. Det är bråttom nu, det känner jag. Eller så kommer dett hemska sinnestillstånd snarast vara över. Men det känns inte som om detta kan gå över så himla lätt, inget av problemen. Detta är beständigt. Mina problem är som följer:


Praktiken, jag vill inte och jag orkar inte. Idag ska jag skära över 100 mackor, jag ska även laga mat och ha koll på salladsbaren skulle jag tro. Jag ska jobba så himla hårt så ni anar inte och hänga med APU-kompisen som är annorlunda. Jag hatar att jobba i kök.


Mitt hjärta.

Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards