Franz

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Franz - 8 november 2009 20:26

Jag har märkt att det är coolt att skriva ner en massa låttexter här. Texterna handlar oftast om hur man känner just nu och så, men jag tänker längre. Jag ska skriva en låttext nu som inte handlar om någonting egentligen, jag vet för jag känner den som skrev den. Förlåt kompis men låten suger egentligen, men ja, jag gillar den för din skull.


"Hjärtats stora svek

Tog mig till verklighet

Hur kan två hjärtan hitta varann

I musiken vackra hand


Och jag träffade en kille där

Hans band var punk

Men hans hjärta var lugnt"


Vi kan väl analysera texten och komma fram till något? Det gör dom inte på alla andra bloggar. Jag analyserar mycket mer än jag själv vet om. Men nej, nu ger jag upp, allt blev alldeles för överdrivet. För ni tror väl inte att allt här är på riktigt?

Av Franz - 8 november 2009 15:05

Söndagar, sista dagen på vecka, Nichiyoubi som dom säger i Japan. Men det här är Sverige. I Sverige kan man till exempel spendera sin Söndag genom att dricka kaffe, röka och lyssna på den underbara skiva Röd. Den är sprillans ny, släppt i veckan och finns på Spotify. Och gillar ni inte Kent så glöm Vapen & Ammunition, det här är ett nytt Kent så ge det en chans. Ge även Existensminimum med låten Fuglesang en chans med när ni endå håller på.



Av Franz - 8 november 2009 00:45

Vet ni vem han är än? Hur skulle ni inte veta när jag avslöjat så himla sjukt mycket? Tyck inte jag är galen bara, jag är ganska normal om man jämför med vissa andra faktiskt. Fast ja, vissa andra är väl normala om man jämför med några till? Ni vet om att han är blond, förstår du kanske du kan hinta. Jag ska gå och dö lite i min säng nu, och vakna upp imorgon igen för att ta tag i det här.


"Men du kanske borde skriva till honom snart, det värsta som kan hända är att det går åt helvete och någon gång måste du våga!" - Sofia 18 år.

Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards