Franz

Alla inlägg den 28 november 2009

Av Franz - 28 november 2009 22:13

Ibland tar min kompis Caroline tag i en gaffel, sticker in den i näsan och säger;


"Om jag såg ut såhär, skulle du vara kompis med mig då?".


Klart jag skulle, svarar jag alltid, och ibland härmar jag denna gest. "Om jag såg ut såhär..." säger jag och gör en konstig grimas, lägger en dillkvist på näsan, "skulle du vara kompis med mig då?"


Ingen skulle då helt plötsligt. Hur kommer det sig?

Av Franz - 28 november 2009 21:25

Det är ett hilma tjat om Twilight tycker jag. Dom som läst boken har memorerat varenda detalj, inget glömt. Dom har egagerat sig till det yttersta tills dom inte läser bella i boken längre, det är utbytt mot deras egna namn. Alla har sett filmen, och när biograferna står tomma ligger dreggelpölar kvar.


Min lillasyster är själklart kär i denna Edward som alla andra, kanske inte dom som gillar varulven då, men ja. Jag ska se filmen med henne och mor, och jag kanske berättar något om den. Jag vill bara veta om Edward har underkläder på sig eller inte, i den där scenen man ser i trailern. Han kanske har det? Eller en dubbel?


Jag måste få veta, och samtidigt ska jag sitta med handuken och torka min lillasyster torr. Och mor, det kanske behövs.



Av Franz - 28 november 2009 13:07

Den här veckan ärskev, handla på torsdag och tacos på lördag, hur ska det sluta? Och städa ska jag! Det har mor sagt och så blir det, ända tills jag flyttar. Lägenheter som är asmys bara hoppar upp hela tiden, jag är ju inte allt för kräsen.


Annars hittar jag bara fler livlinor till våren, men Jimi hoppas jag på. Han är skön och läskig. Hoppas fortfarande jag överlever, så jag inte sitter där på tebjudning med Kalle Kanin och Hoppsen Harkrank.



Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards