Franz

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Franz - 15 november 2009 16:23

Idag händer det minsann saker! Jag har varit uppe från tidigare än tidigast och gjort alla möjliga spännande, coola och hemliga saker! Eller så är alltihop egentligen en lögn, att jag vaknade tolv och det jobbigaste jag gjort var att plocka fram frukost. Sant är dock att jag har blivit sjuk, eller liknande. Lock för ett öra har jag så att tinnitusen kan härja fritt och ont i halsen. Det är det värsta med att vara lite lagom sjuk. Jag kan ju fortfarande vara frisk nog att hoppa på bussen in till skolan, men sjuk nog att jag inte vill. Fast jag vill väl, finns inget nöje i att sitta ensam hemma i Finspång hela dagarna.


Jag saknar min älskade, Sofia måstre alltid ta fram det ämnet så hon påminner mig om detta hemska faktum. Är han min pojkvän på riktigt? Klart han är! Eller ja, vi säger så, själv vet han ju ingenting alls. Alla mina vänner håller dock med om att han är ytterst snygg, trevlig och charmig med ett fint sinne för humor. Han har inga dåliga sidor kan man säga, inte vad vi vet. Att han gillar att vara på disko är ju inget fel, snarare bra eftersom vi alla gillar dans. Han kan även få för sig att ha en mysig hemmakväll med lite ljus, musik och godis.


Hittar jag på för mycket nu? Ber om ursäkt, och jag förföljer ingen. Men i min tro är han perfekt och kommer även vara det när vi väl träffas, det kan jag lova! Vi ger inte upp på våra killar hur lätt som hellst!

Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards