Franz

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Franz - 12 november 2009 23:09

Min dator är just nu mitt inne i en uppdatering. Jag personligen, alltså jag själv, hatar när detta händer. Hela min internettrafik används till detta ständiga uppdaterande, Spotify slöas, Facebook slöar ännu mer och MSN fungerar inte alls. Hur ska jag nu hitta någon kompis? Tur att bloggis fungerar iallafall, ni kommer ju bli sura om jag inte uppdaterar menar jag.


Jag blir alltid det, när man kollar in bloggfavvisarna och ingen har uppdaterat, då är allt förstört. Men för att jag nu ska vakna upp imorgon som jag hade planerat så borde jag kanske läsa alla dom där bloggarna nu, och sen en bok. Jag har inte kommit långt i boken inte, Jan Guillo är inte lätt, dessutom ser han alltid ut som om han kisar. Det vet jag för att han var med i förkväll ikväll. Jag är en riktig tjejjig brud jag, när det gäller TV iallafall. Gilmore Girls, OC, Gossip Girl och Sex and the City. Name it and I'll love it! Goodnight bithes!

Av Franz - 12 november 2009 22:57

Ni vet hur jag är så himla dålig på att komma ihåg saker? Hur jag alltid glömmer saker överallt och så? Vissa dagar då jag har tid över och vill vara seriös så skriver jag listor, jag lovar. Som imorgon, då är jag ledig och kan göra många roliga saker. Jag har alltså en lista där det står saker som ring östgötatrafiken, städa, felanmäla och åka in till stan. Det är planen iallafall. Men hur bra nu dessa listor än är så finns det flera problem på vägen.


Mitt största problem är att vakna, är jag ledig och egentligen inte har någonting att vakna för så fortsätter jag sova. Den himla väckarklockan må ringa hur mycket den vill, jag snoozar, i sömnen. Jag hatar när jag gör skumma saker när jag sover, men det händer bara ibland.


Men imorgon ska jag upp! Efter att jag försov mig förra veckan så har jag placerat klockan så långt bort som sladden når, pekandes upp mot taket. Varför? För att jag tyckte det var ascoolt med en rörelsesensor på klockan så man kan snooza genom att bara vifta med handen framför den. Nu ångrar jag mig, snoozandet blev alldeles för problemfritt, och plötsligt vaknar man upp och inser att bussen redan är förlorad.

Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards