Franz

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Franz - 7 november 2009 21:01

Gud vad nervös jag blev nu, över vad? Inget kan vi låtsas, mycket på riktigt. Jag lovar att berätta för er någon dag, men nu är jag alldeles för rädd. Eller ja, rädd är synd att säga men ja, ni förstår? Nu mår jag bra igen förresten, efter igår. Jag är stabil, har koll på balansen och otörstig! På fredag har jag biljett till dansen igen, vill du med? Ännu har jag råd minsann! Fast ja, du får gärna vara någon jag inte brukar vara med, den här staden har blivit så liten på sista tiden. Fast Adam, du får följa med!


uhh ADAM!

Filmteamet Stjärnan, Döden och Miljonen!

 

Av Franz - 7 november 2009 17:38

Det blev inget bloggande hemifrån Danne, men lite idag. Om ni någonsin hänger i denna vackra stad så lova mig att aldrig gå till Otten. Igår var vi där och två åpr av vägran varöver. Redan i kön blev jag estetjäveln och jag kände lätt av dom onda vibbarna runtom mig. Men jag spareradesfrån vänner o så och gick till Hugos endå. Hugos, där du alltid är okej.


Jag hittade massa vänner och nya vänner till exempel Antonio, en ysig kille någonstansifrån som vi hade det trevligt med ett kort tag. Senare träffade jag på flera inne på Hugos, och dom var faktiskt trevliga. Jag gillade dom otroligt mycket. Kommer fortfarande ihåg dom tydligt. En hade mörkt hår och dreads, en blont och krulligt hår och en med grön palestinasjal, blont hår och något skumt runt huvudet. Ser ni det här så hör av er!

Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards