Franz

Alla inlägg den 29 november 2009

Av Franz - 29 november 2009 23:06

Prov imorrn, bajs!

För inte har jag pluggat ordentligt, hoppas det bara är tecken som skulle övas in.

Datum är helt omöjligt, finns ingen regel i det.


Allt jag kan komma ihåg är lfabetet. Hur ser det ut kan ni undra. Jag visar, om vi ses.


Av Franz - 29 november 2009 20:30

Duschandet gick bäst. Ni skulle sett mig där med hinken. Hivade den starkt över huvudet och hällde. Eller nej, glöm det.


Nästan som när man campar. Fast i en lägenehet.

Av Franz - 29 november 2009 18:46

Idag ska jag duscha. jaha, och?


Det är så att man måste bära vatten från köket till badkaret, för att duscha bara sådär är självmord. Vattnet blir ju inte ens varmt, som att bada i isvak. Fast det kan jag ju inte säga egentligen, har aldrig gjort.


Har du varmvatten där du bor?


Av Franz - 29 november 2009 18:14

Linköping suger, bara så ni vet det. Eller så är dom helt otroligt miljövänliga, vem vet? Inget julpynt alls nästan, bara såntdär man får köpa själv i affären. Dessutom är det svårt att hitta, allt är ju bara utspritt.


Fast ni har större affärer, det är ju mysigt! Som Indiska, asastort, och Monki. Fast jag köper aldrig något på Monki, men Indiska och H&M är Allt.


Åt en Chili och Choklad Kladdkaka, hemmagjord stod det, och det kan jag minsann hålla med om. Inget speciellt med kaffet.


På vägen hem fick vi prata engelska, någon skulle till Malmö eller så och kunde inte läsa skyltarna ordentligt. Det förstår jag, om man inte kan svenska är det ju lite svårt ibland.

Av Franz - 29 november 2009 00:11

Glad, trevlig, mysig, god advent eller nåt. Vet ju inte riktigt vad man säger. Vi ska ha frukost med ett tänt ljus imorgon iallafall och jag hoppas att du med ska det. Ta en kopp kaffe och en ost- eller äggmacka och mys lite!


Adam och jag sitter uppe lite sent sådär och pratar om framgångar, går det bra? Jag vet ju inte ens, det är ju det som är så himla sorgligt med mig. Aldrig har jag koll på hur allt går. Ibland kan man ju tro att allt går bra och sen bara, POFF! All is lost.


Ibland vet man att det går bajs, det är bättre. Slipper man faila och dör lite inombords. För det är ju klart man gör det. Likadant som man ångrar förlorade chanser och så, då dör man lite.


Senare idag är jag i Linköping och kollar på saker, för jag är för fattig för att köpa. Be there or be square!

Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards