Franz

Alla inlägg under november 2009

Av Franz - 24 november 2009 19:52

Jag har märkt att listor är asacoolt, och eftersom jag är ute i fett god tid så ska ni få ända fram tills nästa år av mig! Coolisch va?


  • 28 November, -09 - Örebro
  • Vecka 6, -10 - Kvällsöppet, Fransk mat.
  • 27-29 Maj, -10 - Siesta!
  • 10 Mars, -10, Kent, Linköping
  • 20 Mars, -10, Kent, Göteborg
  • Början av Mars/ Slutet av April, -10 - Praktik 6 veckor i Göteborg
  • 5 Juni, -10 - Bröllop i Nyköping
  • 10 Juni och framåt, -10 - Flytta till Göteborg
  • 5 till 11 Juli, -10 - Hultsfred


Sen skulle man tydligen till Japan och så med, men det får ju plats! Och någonstans där tar jag studenten och så, försök inte ens vara allvarliga med mig då, ni kommer misslyckas fatalt. Och resa ska jag göra, mycket! Speciellt till Göteborg ser jag, härligt!


Blev inget Örebro, sug. Och den franska maten kommer misslyckas, annars är jag glad och positiv och så. Vi ses därute på vägarna, i leran och på det grönaste gräset!


  

Atashi

Av Franz - 24 november 2009 18:06

Att ligga ner och skriva är ingen bra idé. så som jag gör precis just nu. Ni skriver bara fel och folk tror att du är dum i huvet eller dyslektiker. Jag hoppas att jag inte är något av det.


Titta på kartor innan du säger något geografiskt, så kanske du inte behöver skämmas eller så sen. Norrköping ligger väldigt långt norrut. Det vet jag nu.

Av Franz - 24 november 2009 17:26

Nu har väl endå den materiella världen gått alldeles för långt. Man ska väl inte vara tant, se ut som skrutt och ha en ihoptejpad märkespåse. Är det värt det? Snyggaste kassen jag har e ifrån Fridays Project, men nöjer mig oftast med en Netto-kasse. Vad mer behövs?


Min väska är ifrån europaparlamentet, dom har ingen vidare stil där, men böcker o så får ju endå plats, det mesta får faktiskt plats där. Sådär så att folk blir impade. USB-minne och sådant fick man med. Men nu vet ni iallafall, hörs!



Av Franz - 24 november 2009 12:20

Nu har vi lurat en snäll lärare, det är synd men vad skulle vi annars göra? En datasal för oss själva där vi kan leva livet som bara vissa kanske kan. Fast Amanda förstör bara, hon kommer inte in på någon dator och kanske dödade en. Men det är lugnt.


Nu kom hon in! I love her typ. Jag ska nog kladda lite på tavlan, för Webmessenger är bajs, fast ja, det funkar tror jag. Sofia hatar när man skriver alldeles för mycket så att ingen orkar läsa, så jag slutar snart. Finspång är ett lögnfyllt ställe, med ett litet centrum. Det finns även en plats där som heter Dunderbacken, det värsta området har jag hört, där bor jag. Men det finns gott om poliser runt oss.

Av Franz - 23 november 2009 21:19

Jag beundrar hur ni kan gå från så få till så himlans många på bara en dag. Efter bara lite uppdatering och ett inlägg.


Tack.

Av Franz - 23 november 2009 16:45

Jag önskar att jag ansträngde mig för att vara den jag är ibland, men det gör jag tyvärr inte. Jag är såhär och ni är fast med mig! Såvida det inte gör något, för då går jag. Och det är inte mening att låta så hemsk och allvarlig, men överdriven smiley-användning kanske inte funkar på en blogg?


I verkligheten är jag gladlynnt och pigg. Förutom när det varit molnigt i en vecka eller om det är morgon. Beror på vilken morgon också. Ibland sjunger jag och ibland somnar jag på golvet.


Satt brevid någon på bussen idag, det var lite mysigt. Kändes som om vi var kompisar liksom. Och så satt Sofia och Amanda på andra sidan gången också, då var det  mys. Fast vi säger ingenting, håller arm lite bara, men vad mer behövs en måndagmorgon? Nej, just det, inget!

Av Franz - 23 november 2009 14:45

Bilder kan minsann göra mycket för oss. Man kan visa en dag, ett konstverk, sätta dit folk och allt möjligt med den. Den berättar någonting för oss och ögat älskar det. Mina ögon gillar mpnga bilder, men vissa är speciella. Som den där asheta på killen jag gillar.


Jag jobbar annorlunda dock, jag tar en bild på mycket mer än jag behöver, och sedan "croppar" jag den, beskär alltså. För jag vill bara ha med en liten del av bilden, jag vill inte att hela bilden ska komma fram riktigt. Man får gissa lite ibland. Eller så är det här en himlans lång ursäkt på hur hemskt ful jag är så jag inte kan synas, men det bestämmer du.


Nu får ni se iallafall, äntligen!

Se hur himlans oestet jag kan va för att vara estet.


"Eva VS Wierd" 



"Majk Löv Two Tat Plastik"


"I jul ska jag..." 


Namn o allt, som på galleri kan man säga.

Av Franz - 23 november 2009 14:24

Idag har jag skrivit poesi och vackra sånger. Men där ljög jag minsann! Men om vad? Poesin och sångerna eller det vackra i dom? Det får ni väl fundera ut själva. Idag är jag estetisk, så jag fortsätter med fotagrafi, sen blirre det väl måla eller så, men det har jag aldrig lärt mig. Men filma kan jag!


Och om jag nu skulle få en Sony Ericsson Greenheart så kan jag ju videoblogga med. Asaseriöst. Det vore väl något pappa? Så kom igen och köp, ingen press, ingen alls. Men i denna värld ska man inte vara materialistisk, det är till och med förbjudet. Det är allt innanför och alla känslor som spelar roll. Och visst håller jag med, helt.


Jag har väl haft en ful pojkvän då och nu utan att inse det själv ibland, och det är skönt tycker jag. Bilder kommer sedan. Analysera rubriken om ni har tråkigt, det är kul.

Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards