Franz

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Franz - 1 oktober 2009 19:16

Jag tänkte en gång att jag kanske skulle ta och visa upp mitt rum här. Så att ni inte blir otroligt förvånade om ni skulle komma på besök, om ni undrade, eller om pappa ville se. Han vet ju att jag skriver här och så. Så det ska jag gra, men inte riktigt än. Fotandet av mitt rum kan ha varit en ursäkt för att inte behöva plugga in något Japanskt vokabulärm eller för att inte riktigt ta tag i min ekonomiplan, som förövrigt tillåter ett frisörbesök. Äntligen! Men hur ska jag klippa mig? Jag vill se hipp ut, men inte barnslig. Det ska kunna fluffas upp, eller kanske i sig vara fluffigt. Det finns ju hur många sett som hellst att fixa håret.


En hel del pengar ska sparas till vårat Vibergabesök senare denna månad. Då ska jag försöka hitta lote tavlor att pryda mina väggar med. Utan ramar tack, det ska vara sånadär canvastavlor som står ut lite ifrån väggarna. Konst när den är som bäst. Och hittar jag inte det så ska jag köpa dukarna och måla mina egna tavlor. Jag ser minsann på alla dem där inredningsprogrammen och vet att det inte alls är så svårt. Och då lär jag ju få dem färgerna jag vill ha med. Men nu ska ni få se. En ny kamera borde ha behövts, ett redgeringsprogram och några tavlor.














  

Av Franz - 1 oktober 2009 15:24

Jag sitter här, en ledig torsdagseftermiddag. Inloggad på Facebook är jag också, som vanligt. Det har blivit som en vana. Även om man inte bryr sig om alla olika uppdateringar så kan man endå sitta där och se på när folk skriver om vad dem gör. En del spelar spel, andra har också ledigt och en del gör ingenting. Dom bästa är så himla upptagana så att dom inte ens hinner logga in. Jag önskar att jag var likadan.


Om ni vill så kommer jag ha en inflyttningsfika nästa år i min nya lägenhet. Vi kan ju åka ner till stan senare för att dricka lite och kanske elda upp något?  Behöver ni sovplats så finns det en plats i min säng och 4-5 personer får nog plats på golvet. Köp med en sak var till frukost bara så blir det bra. Vill du stanna längre än en kväll? Hör av dig bara, jag är inte omöjlig! Tack till Mike som gillade min status, till min far som jag antar blir min borgenär, och till min mor som lagar mat nästan varje dag.


Tänk om jag skulle misslyckas med att flytta nu? Pinsamt.

Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards