Franz

Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Franz - 10 oktober 2009 15:12

Nu får ni ÄNNU MERA musik som ni aldrig bad om. Men jag struntar lite i det, för jag är glad, jag är party. Jag är Festis! Och du Adam, jag kommer snart. Måste bara rulla lite äckliga cigaretter och hitta en bra buss.




Av Franz - 10 oktober 2009 14:43

Fast ja, lisa ångrade sig nu tydligen. Blir ingen piñata, ingen bål och inga ostkrokar. Undra vad jag ska göra då istället?


Jag kanske borde dra till den där filmfesten i stan? Där folk dricker sig glada och sjunger och så. Där natten är alldeles för kort och alla intelligens alldeles för lång bort. Där du, jag och henrik dansar runt under stjärnorna. Det blir nog så. Först åker jag nog hem till Adam, det blev visst ingenting med stackars lisa. Hon tog sina glasögon och gick. Men Adam bara ler, han ville ju ingenting egentligen, ville bara att någon log åt hans fina sätt, åt hans skämt och hans otroliga tankar. Imorgon återvänder jag till verkligenheten, i den går jag tydligen fortfarande i skolan. I den ska jag plugga lite projektarbete med Sofia och Amanda på Östermalm. Vi ses då.

Av Franz - 10 oktober 2009 14:35

Förlåt alla förväntansfulla, ni blev visst oerhört besvikna på mig. Men vänta lite! Jag kan ju endå förklara mig. Jag somnade som en gris på bussen igår och höll på att missa att gå av. Men jag vaknade upp i tid och det var väl bra? Skolan tar visst allt fredagsmys ur en, men jag hoppade på en Smirnoff endå. Om ni någonsin undrar vad jag vill ha ifrån systemet så kan ni alltid köpa det. Smirnoff alltså.


Idag är det partaj iallafall. Vi ska dricka bål och äta chips och ostkrokar. Sen blir det lekar! Rita till instruktioner i mörkret,jaga svansen, sätta svansen på åsnan, piñata och sådant mys. Till sist blir det dansgolv och jag hoppas på en tryckare med han den där. Och allt avslutas med ryska posen! Visst låter det härligt? Hoppas inte mamma hämtar upp mig för tidigt. Jag vill verkligen se vad Adam och Sara ska hitta på idag. Jag tror faktiskt att dem har någonting på gång. Om man endå hade kompisar som fyllde 12 varje dag!

Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards