Franz

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Franz - 15 oktober 2009 13:27

När ska man bli så gammal att man får gå i pension? Jag vet att det är snart påtänkt men nu orkar jag bara inte. Hur ska vi orka jobba så många dagar och ha så många läxor? Varför får man inte tid på sina lektioner till att plugga prov och sånt? Eller ibland får man ju det, men inte tillräckligt. Jag tycker synd om mina lärare lite. Jag har chans till MVG tydligen i kök och jag klarar det här provet idag perfa, men när skulle jag ha pluggat? Skola först o så säger dem, men min hälsa då? Jag kan inte strunta i sömn och allt sådant för ett prov.


Vi får hoppas mig lycka till och önska mig en bra kväll i köket. Sofia är arg på mig, hon är arg för jag överger. Men jag gör så ibland, jag är en övergivare. Men jag ville verkligen ha den rasten, jag ville inte bära sopor och slösa på min älskade timma. Och så fick jag sms av mamma, hon ville dränka sig med högtrycken, jag förstår henne, matatant är väl endå inget uppskattat jobb någonstans. Det kommer jag aldrig attt bli. Vill jag ens bli något? Vi får se.


Någong gång ska jag göra rosettfrisyren, jag lovar. Och foto på det.

Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards