Franz

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Franz - 4 oktober 2009 21:03

Idag har hela långa dagen i pricip spenderas på det totalt onödiga spelet The Sims 3. Det var helt underbart. Idag har jag lyckats producera ett bögpar. Dem har ingått äktenskap och ska senare i livet vänta barn. I adoptivform då. Det var egentligen bara av en slump att det blev sådär. Inte på flit om ni förstår. Men dem är lyckliga och snart ska de gå och handla lite kläder. För dem har jobbat hårt för sina pengar.


Påminner mig om Ullared, jag ska nog handla en del. Hoppas jag. Vet ju ingenting om utbudet eller så, men jag har hört saker. Ett par skor kanske? Alla mina går sönder och tappar sulorna. Nu ska jag läsa en nördbok som jag alltid gör på kvällarna, och träna. Träningsschemat jag följer är inte svårt, men strikt. Och det ska följas till varje pris! Förutom pålördag, då kommer jag ha alkohol i blodet. Bara så ni vet.

Av Franz - 4 oktober 2009 14:33

Jag är en droppe i havet, men en ganska dålig sådan. Jag är droppen med mest koldioxid i. Den där droppen som kalkar igen era kaffebryggare eller får erat vatten att smaka dåligt. Idag skulle jag ge mig på en tvättmaskin. Jag visste redan där att det kulle gå dåligt, för hur kunde det gå bra? Tvättmaskiner och jag funkar bara inte, jag vill ha en enda trogen tvättmaskin som jag lär känna utan och innan och som följer mig ner i graven. Denna maskin och jag hade aldrig haft tid att bekanta oss och gjorde att jag förstörde den. Men luckan på en maskin ska väl endock inte gå att öppna innan den är klar med sitt program? Ska inte tvätten hållas gisslan enda tills tvätten är helt klar? Tydligen inte, eftersom en 95 gradig ånga med tvättmedel for emot mig när jag fick upp den.


Misslyckat, det är så det är bara. Och sedan ville han inte fortsätta att tvätta som alla andra normala tvättmaskiner. Nedå, den ville inget annat än att bråka. Men då kom superhjälten, mamma, och räddade mig. Kockrocken kommer att bli ren trors allt! Och jag drar ett lättnadens andetag. Tänk om jag hade fått berätta den historien i skolan?

Av Franz - 4 oktober 2009 12:45

Jag har en vän som jag gillar väldigt mycket, och visst kan jag namn med hans riktiga men det använder jag aldrig. Vi har pratat ganska länge nu med varandra, delat med oss av våra liv. Han har humor, för visst är det en han. En glad liten norrlänning som just nu provar lyckan i skånes län. Han är grymt underbar att ha som kompis, ingen vet om att han finns och han är dessutom den enda jag pratar med på denna fina community. Miffo är min vän, min och ingen annans. Vi pratar i vått och torrt, vi hänger så ofta vi bara kan.


Ibland händer det att Miffo är inloggad samtidigt som jag, och då blir jag rädd. Panikartat svara jag på hans senaste meddelande och slänger mig på utloggningsknappen. Tur, tänker jag sen. Han kanske inte ens såg att jag var inloggad. Undrar om han har hittat hit än förresten? Alla andra verkar ju ha gjort så. Hur gör dem det egentligen? hur gör ni? Jag hittar nästan ingenting i denna stora värld med www och HTTP.

Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards