Franz

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Franz - 12 oktober 2009 16:44

Jag ville informera er söta om att jag har faktiskt handlat idag. Ja, det är synd eftersom Ullared är nära nu. 15 dagar kvar. Men det var absolut viktigt jag lovar! Jag köpte ett par strumpbyxor pga att Carl-Jan och jag är polers imorgon. Man måste ju impa liksom. Och i helgen när jag var på dammfiskeparty så gick min älskade plånbok sönder. Men jag gråter inte för det!


Jag springer lite halvglatt iväg och köper en sprillans ny plånbok! Den har jag köpt ifrån Monki, bara så ni vet. 100 kr bara. ^^

Nu får ni se hur den ser ut också!


 

Av Franz - 12 oktober 2009 15:31

Ja ni, idag är jag minsann alldeles för uppstudsig! Vi hade en såndär mössprovning som tydligen alla har. 500 kostade min mössa förresten, och jag bara va?! Eller nej, det gjorde jag inte, men grymt mycket pengar på en mössa som ska hålla i en vecka, tycker ni inte? Kanske att mina barn får heta mitt namn med och ärva den, det vore ju alldeles för smidigt.


Jag tittade lite på mina klasskamraters shoppinglistor och vart mäkta förvånad. En del hade handlat mössa och accesoarer för en 8-900 men en del är nog rika. För det är väl inget vettigt i att handla loss för 1800? Vad kan man hitta som är ens värt så mycket pengar? Dem där kläderna kommer väl endå vara ute efter studenten? Ḧelt sjukt som vissa skulle säga.

Av Franz - 12 oktober 2009 06:24

Idag är det måndag, men det vet ni väl redan? Det är en dag som dem flesta av er där ute avskyr, eller låtsas hata. För alla ni kan väl inte säga att ni aldrig har haft en brea måndag? Mina måndagar är bra, början på veckan, en ny chans, en tid att träffa älskade kompisar. Dock önskar jag att man kanske fick lov att träffa dem på fler lektioner, för det är kul. Kanske inte att det är så att jag längtar efter just alla lektioner, eller alla böcker som finns att släpa på, men just det där att umgås med alla.


Men nu är jag under förändring, med små och dåliga medel ska jag förbereda mig för en heldag i Norrköping. Det ska sminkas och kläs på, ätas frukost och rökas. För det är sådant som jag prioriterar på morgonen, inte en lugn stund. Det får gärna stressas på ordentligt på mornarna. Vila finns det tid för endå, tid på bussen in mot stan. Det är bara då jag tar igen förlorad söm eler bortglömda läxor som lärare envisas med att ge.


Idag finns ännu ett nöje, det är mössprovning. Då tar manpå sig en mössa för att hitta rätt storlek. Det är allt men jag ser fram emot det så oerhört mycket, det är på riktigt nu! Äntligen ska dessa fem år i gymnasiet vara över!

Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards