Franz

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Franz - 5 oktober 2009 22:39

Idag har varit en alldeles för stressig dag och jag har inte haft tid. Men just detta tidsfördriv då. För mycket plugga och för lite fritid som det heter här i sverige. Jag kommer få IG i engeska btw, för jag hade inte tid. Finns ingen tid för hur mycket plugg som helst. Så det är inte mitt fel, and I'm not the one to blame så att säga.


Godnatt iallafall och tack till myslärare och pestokvällar.

<3

Av Franz - 5 oktober 2009 14:11

I'm always drunk

And I like punk

I'm never sober

And I hate, october


Pappas kort har blivit kopierat, det som skulle ha blivit ett lovande blogginlägg är nu inställt. Jag ska nämligen gå och växla lite ruber på Forex. Asmys!

Av Franz - 5 oktober 2009 06:59

Blevväl inga skor på Ullared. Bajs

Av Franz - 5 oktober 2009 06:45

Idag ska jag nog spendera lite tid med att titta mer. Jag ska se på saker vart jag än går. Och inte på sånadär alldagliga saker som ni andra kanse tittar på. Jag ska titta på dem små sakerna som faktiskt betyder något. Kaffekoppens uppbyggnad, det där speciella lövet. Jag ska titta på min engelskalärares outfit och försöka komma på vem hon egentligen är. För hon kan väl inte alltid vara lärare? Någon gång måste honju faktiskt gå hem till vad för hem hon nu kan tänkas ha. Jag ska titta på Sofia och på Amanda, om dom nu behagar infinna sig på plats. Jag ska titta på allt och ingenting. För det är just en sådan dag idag.


Sen ska jag köpa hem lite mat från något onyttigt ställe och titta på tv. Även där ska jag märka ut detaljer och fundera. Funderardagen är det idag. Jag ska ställa dumma frågor till intet ont anande människor och djur. Jag tror jag börhar med katten Simba. Varför sitter du i lådan för? Är du alldeles för rund kanske? Och så ska jag fråga Katrin Zytomierska hur man egentligen får tag på en man som Bingo. Och varför hon aldrig har ett lättstavat efternamn.

Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards