Franz

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2009

I en annan värld

Av Franz - 21 oktober 2009 20:08

Nu ska ni få veta lite om min APU minsann, för nu är den intressant. Ni vet hur jag alltid iaktar och försöker liusta ut personer? Jag har hittat en ny sådan, kan inget namn för tillfället på grund av mitt dåliga namnminne. Men den här är någonting extra, speciellt och hemligt. Riktigt spännande faktiskt, jag vet nog inte ens hur jag ska beskriva honom faktiskt, finns inga ord just nu. Han är liksom bara svår att veta vart han står, vad han vill och tänker. Förstår ni?


Hur som hellst så tror jag praktiken kommer fungera endå, det fixar sig. Jag har ju redan informerat om min situation och att jag egentligen inte kan laga mat. Om dom endå visste att min lillasyster sköter den delen här, min 7 år yngre syster. Hon är helt okej när hon inte har humörsvängningar.


Jag har behövt anstränga mig till det yttersta för att inte hoppa på någon och krama den idag, flera gånger. Jätteskumt, är det han eller jag? Antagligen jag, jag är ju så himla svag när det kommer till det där med kärleken, känslor och närhet. Men det vet ni ju redan.


Nu vill jag veta vad ni inte bara hört utan lyssnat på idag och inte bara tittat utan sett. Hit me!

 
 
Jonna

Jonna

21 oktober 2009 20:33

tack för hjälpen! nu är det upp till bevis som gäller :P

http://duggregn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Franz - 14 februari 2010 16:35

Mina fötter, önskar dom död i all evighet. På riktigt typ. Vill ta studenten, sluta skolan och kanske flytta. Finspång suger apa typ. Eller ja, ni fattar?...

Av Franz - 12 februari 2010 08:24

Godmorgon och så. Ville bara säga något innan jag drunknar i snön eller får en istapp i huvudet... Älskar hur alla tittar uppåt nu när dom går på stan, hur alla glider omkring i stigarna på trottoarerna. Gör det svårt att skilja lokalbefolkningen fr...

Av Franz - 26 januari 2010 21:28


Vem uppfann balen? Är det på riktigt? Menar, jag har inte lust med klänning för tusen kronor och hitta dejter o sånt. Och frisör? Sminkös? Ni får väl ge er. Det är ju endå inte Nobelmiddagen vi ska på?   Ska hitta en dejt, lovar. Parfymen Date su...

Av Franz - 24 januari 2010 00:41

Mitt öga gör asont, så ni vet. Jag hoppas på att det bara är lite skräp eller så. Dom där bakterierna man kan få är jobbiga och förhindrar min skolgång brutalt. Jag menar, man måste ju se tavlan för att kunna hänga med och så.   Annars tycker vi ...

Av Franz - 22 januari 2010 16:59

Dog idag, nästan. Fast inte av utmattning utan av värk. Eller ja, jag överdriver lite. Började strax efter jag fick en cappuchino av min älskade lärare. Asgod var den. Ville göra en till men vågade inte riktigt. Man kanske inte fick?   Fick ingen...

Presentation


Mig äger ingen.

Trilla lätt, utan att falla.
Ligg still! Som en fralla.

Omröstning

Du är...?
 brud
 dude
 vet inte o.O

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ditt favvoställe!

Länkar

Events, I'll add on!

•28/11 Örebro
•V.6. Tema: Franskt
•10/3 Link. Kent
•20/3 GBG, Kent
•27-29/5 Siesta!
•V. 17-22 prao, GBG
•5/6 Nyk. Bröllop
•10/6-? Flytt-GBG
•5-11/7 Hultsfred

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards